Post by verthelpdendlassbo on Feb 17, 2022 1:52:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flight Pilot Simulator 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Flight Pilot Simulator 3D 2022 version ▞▞▞
Ret flot spil, det er også et barndomsspil for mig, problemet er, at der er så mange annoncer! Jeg afslutter en flyvning, jeg får en 10 sekunders annonce, der ikke kan springes over, annoncen afsluttes, og så får den mig til at vente yderligere 12 sekunder. Når alt det er færdigt, bliver jeg sendt til Google Play Butik for den annonce, kom nu! Ikke kun har de annoncer, der ikke kan springes over, men nogle fly koster over 30 £! Hvor mange penge vil du have?
Meget godt spil, men hvorfor kommer der tilbud, når jeg ikke har penge nok
Godt spil... men jeg har brug for, at du fikser eller gendanne tidligere ting, eller tilføjer andre funktioner i dette spil, jeg finder en hardcore, når jeg flyver det passagerfly, det ryster, når det letter og lander, ikke bare det, du skal make c130's fragtdør kan animere lukning efter at have tabt last i fri flyvning, og hvis du ikke har noget imod det, så tilføj en autopilotfunktioner, gør flyets betjeningsknapper komplicerede, og gør flykontrollen kompliceret, indvendige og udvendige kamerafunktioner. .. Tak skal du have
Super godt gameplay
Hvordan kan du opkræve folk 54 euro for et fly? Jeg kunne købe et rigtigt kryds til den pris, så hver mission, du beder folk om at betale for et fly? annoncer er påtrængende, og dine priser er sindssyge. Jeg forstår, at du skal betales, men det er ved at løbe ud af hånden. Jeg har slettet din spillet er ikke min tid værd og især mine penge. gider ikke spille et spil, de fleste af os skal arbejde 10 timer for at tjene de penge, du beder om, en dum mission, så skal du betale igen og igen.
Vil ikke indlæse efter det første skærmbillede!
Godt spil, men der er et problem med flykalibreringen. Når man foretager nogle flyvninger, bliver kalibreringen langt væk omkring halvvejs, og man ender med at næse dykke ned i jorden eller miste al flykontrol og ikke være i stand til at styre flyet i nogen retning.. Note 10 plus her, så jeg tvivler stærkt på, at det er telefonens hardware eller software.
Jeg hader dette spil-grafik. Det lader dig ikke gå superhøjt. Og langt siger det bare Advarsel! Bliv venligst i missionsområdet, du skal tilføje lande og gøre det mere realistisk. Og nye fly er de andre fly kedelige Som en 330, lang landingsbane, Boeing 787, kort, kameratilstand, autopilot og co-pilot, sneklædte bjerge og skiløbere eller menneskelig grafik, og du kan bygge dit eget fly, du skal forbedre en masse ting mand, så jeg kan give det 5/5
Dette spil er interessant og smukt, men jeg blev hurtigt vred, fordi der ikke er forskellige kameravisninger,...kun én, det er den normale udsigt rundt i flyet. Det ville have været bedre, hvis der var udsigt til cockpittet og det hele...
Dejligt spil, men selvom det tager evigheder at downloade, ved jeg ikke, hvorfor folk sagde, at når de starter spillet, har det en sort skærm, det gjorde det også på min galaxy a71, og i 5 minutter tændes det, men jeg havde min gamle telefon og havde ikke den sorte skærm af en eller anden grund, og det er Samsung galaxy J1 ace og intet problem overhovedet, men dog et godt spil
Meget sjovt
Meget enkel, men veludført flysim. Det eneste problem er, når du lander i en lufthavn for at starte en mission, nogle gange fjerner det missionen, før du kan vælge en.
Dette er det bedste spil, men det vil tage lang tid at indlæse spillet
Dette spil er sjovt baseret på de enkle kontroller, lydeffekter og missionerne. Der er dog fejl, når du letter med tungere luftbusser, og missionerne forventer, at du lander på et flyselskab med en Airbus...men det er stadig sjovt, da det kræver koncentration, forudseenhed og præcision.
Ville spille. Men ikke til at betale. Kun første niveau er gratis. Retfærdig advarsel.
Flight Pilot Simulator 3D Hry na hrdiny kbbn
Grunden til at jeg gav det 3 stjerner er fordi der ikke er så mange fly2. Flyet ser godt ud, men i jorden er der ingen bygninger, det er bare græs og lufthavnen burde være større.
skærmen bliver tom efter start af spillet
Suverænt spil
Det er sjovt, men der er problemer her og der
Jeg hader det så meget, at jeg endda lavede en sang til det:(til tonerne af glimt blink) stupid stupid stupid game, hvor jeg hader dig så meget mere, end jeg nogensinde har gjort før, jeg ønsker dig en fjern stjerne. dumme dumme dumme spil, hvor jeg hader dig så meget mere.
Dette spil er fedt, men jeg har mine egne problemer, jeg vil fortælle dig, når en annonce dukker op, at det er supersort, og flyveløbet er super frustrerende, når du taber, og når du ikke går i ringen, har jeg endda næsten vundet der, men jeg kan lide den gratis flyrejse og gør også spillet retfærdigt pls😢😢 og sørg for at opdatere det for at være sikker🙄🙄🤓
Flight Pilot Simulator 3D Игре улога srmc
Dette spil er virkelig godt, men jeg vil give det fem stjerner, hvis du vil tilføje en tilstand, hvor du ikke kan dreje skærmen
Jeg sætter virkelig pris på dette spil, men jeg tror, du skal gøre spilniveauerne en smule forståelige på det niveau, hvor du tager til lufthavne og henter missioner
Fin spil
Først og fremmest kan jeg ikke lande på overfladen af lufthavnen. For det andet, HVORFOR HAR DU IKKE LAGT ANDRE MULIGHEDER FOR KONTROL, AT GRAFIKKEN ER FORFÆRDELIG!
Det virkede som om det ville have været et godt spil, bortset fra at min telefons automatiske rotation ikke virker, og jeg var ude af stand til at flyve mit fly og blev bare ved med at styrte ned. Jeg forsøgte at finde en mulighed, der ville tillade mig at bruge en kontrol på skærmen, men kunne ikke finde nogen.
Der er meget at elske her: enkle kontroller, komedien med at dreje for hårdt for at samle en luftballon, så du ender med at lave en tønderulle, og du forestiller dig "de 250 passagerer i denne 747 må tro, at jeg er væk fra min rocker! ”… men dyre tilføjelser, monotoni af gratis flytilstand, annoncer uden afkøling eller betalt deaktivering og masser af små fejl omkring f.eks. hangarskibe, der ikke har kabler, lotteribelønninger, der ikke forsvinder fra hjulet osv. begrænser det sjove, du kan have her, desværre. Meditativ/zen.
Blocky Moto Racing - motorcycle rider Motorsport msn
Meget godt gået.
Jeg kan godt lide en pilot🤗🤠
Et ret godt spil eneste grund til, at det giver 4 ikke 5, er, at når du prøver at vippe skærmen op, går det ned igen og gør det meget svært at spille
Bedste virtuelle flysim du kan få gratis, grafikken er god, du behøver ikke købe noget, sjove scenarier, jeg kan ikke rigtig klage. Ja, det har annoncer, men det kan forventes i et gratis mobilspil. De fleste flysimulatorer, du finder på Android, får dig til at betale ekstra eller købe et abonnement for flere funktioner. Dette spil har ting, der kun kan købes, men det får dig ikke til at købe, du kan altid spare op. Alt er opnåeligt selv med minimal indsats.
Jeg synes, spillet er sjovt. Det eneste, jeg ikke kan lide, er den særlige eskorte, det ser ud til at være umuligt
Det er en ret anstændig sim. Det eneste spørgsmål, jeg har til udviklerne, er, om de skal have Legend-missioner på et niveau. Fordi du får svaret "kommer snart". Men sådan har det været i årevis. Det fører til, at udviklerne enten gik konkurs eller bare opgav dette produkt.
Det er et godt spil, men det ville være meget bedre, hvis alle flyene var billigere at få, selv dem, du kan købe med mønterne i spillet, bortset fra at det er ret godt
Jep
Virkelig sjovt at flyve rundt, men kontrollerne er grusomme. Jeg er også lidt skuffet over de fly, du kan købe for rigtige penge, der er masser af dem, og de adskiller sig overhovedet ikke fra de i spil (bortset fra malerarbejdet), du kan bringe noget mere variation i de der. Venligst bare... Løs det, hvis du bekymrer dig om dine spillere. tak skal du have
Dejlig!
Ja det er godt....men det er blevet sagt kommer snart til det sidste niveau i omkring 2 år nu 🤣. Hvad sker der, kommer det eller ej?
Har så mange annoncer, at det ikke kan spilles.
Da jeg begyndte at spille spil, var jeg meget glad, men efter at have købt nogle fly indså jeg, at når jeg brugte en større plan som f.eks. airbus, var jeg ikke i stand til at se nogen lufthavn under landing. Det er så svært at spille sådan her. Andet problem er, at spillet skal være hurtigere. Jeg mener, det burde have x3 hurtig frem-mulighed x2 er stadig meget langsom. Den har nogle fejl, jeg har taget skærmbilleder af få af dem. Og airbus-lignende planer kan ikke lande i mindre lufthavn, så gør lufthavne større. Ellers er det godt
Dette spil har et enormt potentiale, men mangler de helt grundlæggende instrumenter, som enhver ægte pilot har brug for, såsom en attitude eller overskriftsindikatorer, ingen ILS, brændstof eller standardnavigation! Jeg syntes det var frustrerende, at visningen (pov) ikke kan ændres og låses inde, jeg bliver ved med at ville flytte den frem over hovedet flyet kigger efter halen Grafikken og animationen så godt ud og kører stabilt
Flight Pilot Simulator 3D Nhập vai ruma
Insisterer for meget på, at du skal bruge kontanter
Er lige startet og er pisse god til det. Godt spil!
Jeg ved ikke hvordan, men jeg får en tom (sort) skærm. Det virkede nogle dage, men nu har jeg fået dette problem. Forresten meget sejt!
Jeg kan godt lide flyvespil:3
Dette spil er ikke godt, kedeligt spil
Dette spil er fint som en tidsspilder, men det er ikke særlig underholdende. Det kaldes en flysimulator, men det er det virkelig ikke. Jeg tror, at Pilotwings til Nintendo 64 kunne have været mere detaljeret, for ikke at nævne mere sjov. I det mindste virker dette spil for mig nu. Det er dog på tide, at jeg finder et spil, der er værd at bruge et gyroskop med. Det er det ikke.
Det er et rigtig godt spil. Det giver dig en oplevelse, der får dig til at føle, at du faktisk flyver med et fly. Held og lykke med piloten.
Jeg starter spillet og ser kun sort skærm 🙄😐🤨 hvorfor? .......
det er et meget godt og underholdende spil, men de priser, de har nogle af flyene til, er en absolut skændsel, er stødt på et fly tilgængeligt for 49,99 euro. absolut chokerende priser og en skændsel